Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014


^_^

Για πες..

πάλι λέω να μην πατήσω backspace, μόνο για ορθογραφικά,
αυτήν την φορά δεν θα μιλήσω σε εσένα,
κοίτα γύρω σου, ωχ πάτησα backspace.. συγγνώμη ξεχάστηκα,

μα τι ειναι αυτα που κάνει η ταχύτητα,

(έτσι το'πα)

κάτσε να τεντώσω τον χώρο για να τα εξισσοροπήσω..

πολύ δύσκολο, ξαφνικα λάμπεις και όλοι προσπαθούν να πάρουν κάτι

, θέλει και  εκείνη η ψυχή, ω θέλει και η άλλη, ω θέλει και εκείνη,
ω και η άλλη λιγο πιο μακριά, 

σας καταλαβαίνω,
όλοι θέλουν κάτι από αυτό που είτε φαίνεται είτε όντως , είτε και τα δύο , πως μπορεί να στέκει καλά μόνο του.
Αυτή η σιγουριά και η λάμψη, έλκει, και πρίν κλείσεις τα μάτια για να αρχίσεις να διαβάζεις αυτά εδώ, αισθάνεσαι τα χνώτα αυτών που προσμένουν κάτι από σένα, και όταν τα κλείνεις είναι όλοι σε απόσταση εισπνόης, γιατί έχουν εκπνεύσει δυνατά πριν πλησιάσουν. Η εισπνόη τους θα σε διαμελίσει.

αναλόγως..μπορεί να μην επηρεαστείς, και να μην διαμελιστείς, να είσαι τόσο ταχύς που να δίνεις κομμάτια για να τους ικανοποιείς και να φτιάχνεις ταυτοχρόνως νέα κομμάτια (Ναιαιαι, ποιος ειναι;;)

για να συμπληρώνεις αυτομάτως τα κενάκια..

Δύσκολα όλα αυτά, αγχώνομαι πολύ, καλά είμαι έτσι, σας παρακαλώ θέλω να πλησιάσετε, θέλω να σας δώσω μα φοβάμαι την στιγμή που δεν θα έχω άλλο να σας δώσω, και δεν θα αντέξω τα κλάματά σας πάλι, ναι πάλι, τα συναισθήματα μοιάζουν τόσο που μπορώ να πώ το "πάλι" και ας είναι άλλα τα πρόσωπα!

Πιο προσεχτικά από εδώ και πέρα, μόνο τρελός και ευθύς, και στην καμπύλη σου ακόμα , ευθύς, κοντά ήμουν να βρίσω πάλι, μα προσπαθώ να πειθαρχήσω, γιατί είπα εξ αρχής να μην βρίσω σε δαυτο εδω πέρα. (έλα ρε ολα καλά;) Έτσι , για άσκηση, για αυτοπρόκληση.



(Φύγεε)μπερδεύομαι, ε ναι αυτα γίνονται όταν δεν ξεκινώ με κατι συγκεκριμενο, οδεύοντας για κάτι συγκεκριμένο. (προσεχε λιγο εκει πέρα)

(^_^)


ειδες πως καθοντε καλα οι παρενθέσεις, και σχηματιζουν κατι σαν κεφαλι; στο κεφαλι ειναι τα περισσοτερα, ή πολλα αν οχι τα περισσοτερα!!

πωωω πω πηγε να μου ξεφυγει να βρισω..



Ημιμαθης λένε, δηλαδη... υπαρχει καποιος που ξερει τα παντα; για να ξερει και ποια ειναι τα μισα;

μην ξανακουσω για ημιμαθεια....

εν οιδα; οτι ουδεν οιδα; δηλαδη 1=0;;;

ωραιος ρε!



αχαχαχαχα αν εβλεπες τι εγινε μόλις πάτησα εντερ απο το "ωραιος ρε" και κάτω,

αναβοσβησαν κάτι τρελά, πρεπει να ήταν το "εν οιδα; οτι ουδεν οιδα; δηλαδη 1=0;;;"
και το "ωραιος ρε!" που αναβοσβησαν απο κάτω τους το καθένα πολυ περιεργά , σαν ξεθωριασμένα,
3εις - 4εις φορες αναβοσβησαν, μεχρί να κουνήσω τον κέρσορα και να σταματήσει αυτό

σαν να θυμωσε ΄η να γελασε ο Σωκρατης!


Για να αναστωθηκες Σωκρατη ή για να σαλεψες τελος παντων, παει να πει οτι σε πλησιασα ε;;;

ευχαριστωωωω.. αντε ελα και εσυ να δεις..



(ολα καλα;)

(δεν μπορω να το γραψω αυτο)

(Σκαω)

guitarra classica espanola γραφει διπλα, σε ένα σιντι της μαμας..

λοιπον ναι,

αυτο να ηθελες να πεις με τον Ηλιο και το σταματημα;;


παω εδω , παω εκει;


δικιο εδω, δικιο εκει,

ανυπομονησια απο τους αλλους εδω και εκει και παντου..

να μην πληγωσω τον εναν , τον αλλον,

εγω, καλυτερα δεν εχω θεμα να πληγωθω, πωωω πω τους αλλους δεν θα αντεξω να πληγωσω,

δεν θελω να χρωσταω σε κανεναν, τι μαλακια, χαμενος απο χερια και απο ποδια με αυτο το μυαλο,


που να σταματησω για να ειναι καλα ολοι, τουλαχιστον να μην τους ενοχλησω και να μην υπαρχει περιπτωση να μου ζητησουν πολλα, εδω ; εκει;

λιγο πιο μέσα; που να σταθω για να βγει καλή η φωτογραφια;


καπως αλλιως το σκεφτομουν αυτο πριν λιγες ώρες, αλλα με επιασε η εμπνευση για μουσικη..τελος παντων..
αυτο να ηθελες να πεις με τον Ηλιο και το σταματημα;;




ειμαι ανασφαλης τέρμα,
αυτη η διαφημιση είχε δικιο που τελος παντων ελεγε οτι οι ανθρωποι θελουν κατι σταθερο για να ξεκινησουν τις ασταθειες τους, για να μπορουν να παιξουν, να ξερουν οτι έχουν τα μετοπισθεν κεκαλυμμενα.

Καταλαβαινω, και εγω αυτο προσπαθω, ευτυχως εχω αποφασισει ποια θελω να εινα τα μεποπισθεν μου.

Μα με ακουω, οταν βγαινουν στην φαντασια μου αυτα τα 4 πελματα, πως ακουμπαν εκατω, το βαρυ ξεφυσητο, θελει να παω "μπροστα" και να παρει και αυτο το μετοπισθεν μαζι.



πω πω εχω καταστραφει, το εμπρος με το πισω δεν συνεργαζονται καθόλου καλά,
μαρεσει, γιατι ειναι καποιου ειδους προκληση, και βοηθαει στα κομμάτια και τα έργα μου γενικά,
αλλα πω πω πως κουραζει, πω πω πως κουραζει τους γυρω μου.


Καπου ειδα οτι , α ναι στην χθεσινη ταινια ( ^_^ ), οτι σε καθε οικογενεια υπαρχει και το αδυναμο μελος... καταλαβες που το παω..

δεν θα το παω, βαριεμαι και δεν θελω να τα πω αυτα

(ρε εισαι καλα;; ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ;;)

πηρε και αυτο, πηρε και το αλλο,
δεν μπορει να φάει και τα 2 φρούτα,
θα πεθάνει απο δηλητηρίαση.
μπορει να θέλει να πεθάνει,
αλλά όχι σκοτώνοντας άλλους.


και σημερα σκεφτομουν γιατι να μην υπαρχουν πλαγια γράμματα που να γέρνουν προς τα αριστερα.

Αναρωτηθηκε (ρεεεεεεεε) τι γινεται οταν πιστευεις οτι κατι δεν θα τελειωσει ποτε,
πως θα ξεφυγεις; πως θα το συγχωρεσεις; πως θα συνεχίσεις με αυτο;
ή αλλοι δεν το θέλουν, πω πω, αστα. (νταξει απλα θα γεμισουμε και αλλα προβληματα και ..φφφφ με κουρασαν οι συνειρμοι)
λες λες λες, και δεν λες τιποτα, πως το κανεις;

για προσπαθησε να μην πεις τιποτα για να πεις, πεις, πεις.

(ωχ μου πατησε το κεφαλι το ιδιο μου το τανκ)

ωχ χαλασαν οι ερπυστριες μετα απο αυτό, το κεφάλι μου ντάξει είναι,


σκεψου τι κεφάλι έχω,
ΩΧ, σκεψου να ειναι το τανκ μου μια ψευδαίσθηση
πιστολι στο κεφαλι μου να διαλεξω, παλι να διαλεξω ρε;;;;φφφφ δεν κουραστηκες να με βαζεις να διαλεγω ε;;;;
εγω κουραστηκα, ενταξει κερδισες! ναι και;; μπράβο σου, πολυ καλή δουλειά έκανες πάλι, μπράβο ναι!

.. να διαλεξω αν θέλω να ειναι ψευδαισθηση το τανκ ή να μου πατησει το κεφαλι επειδη θα ειναι αληθινο και βαρυ, και το κεφαλι μου "φυσιολογικο".

Δεν θα διαλεξω, (παραλιγο) πως σου φανηκε, θα σταματησω εδω.

-μην διαλεξεις μέινε εκει, ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΧΑΧ
.




θα δειειειειεις!


ναι ΑΧΑΧΑΧΑΧ προσεχε!




το'χουμε;;;;
(απειρα κλικ-κλακ, με reverb delay , δεξια-αριστερα με χρονοκαθυστερηση, unison και ολα τα εφε που μου αρεσουν οπως τα φανταζομαι)


AAAAAAAAAAAAAAAAAXAXAXAX και τι θα κανεις με δαυτους εδω περα ΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ! εισαι για γελια!





Χαμογελαω συχνα, τους χαμογελαω συχνα, ντρεπονται , κοιτανε κάτω, ελλαχιστες φορες που ανταπεδωσαν παρομοιως, για να μην πω καμια...





Ναι οντως κουρασε το ασταθες, ναι ωραιο ειναι, αλλα κουρασε, ελα ομως που δεν εχει τελειωσει το κομματι του ακομα, πρεπει να τελειωσει το εργο του αλλιως θα του μεινουν (ΚΑΙ ΑΛΛΑ) απωθημενα και τοτε.... ουφ κουραστηκαες.





τραγουδάκι, πάτησε επάνω του

παρεούλα , κρύβει δύναμη πολλή και ρυθμικό πολεμικό χορό εναλλασσόμενο και με άλλου είδους χωρούς 

για να ξεκουραστείς..

αυτές μου κάνανε παρέα..
οι καλουλές μου!

διαβασε το και αναποδα, να δουμε, βγαίνει; παραγραφό-παραγραφό.. και πρόταση-πρόταση, όπως βγεί..
με την μουσική..








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου