Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

θα μπορουσε κανεις να μιλησει για καταστροφη;
εγω μπορω;
ναι μπορω να μιλησω για καταστροφη, για καταστροφη απειρο μειον ενα,
δηλαδη απο ολο αυτο το απειρο, εχει μεινει αυτο το ενα

ειναι ο πατος ισως αυτο εδω που με ζει τωρα,
γαματος ειναι ε; κοιτα ολη αυτη η καταστροφη εφερε και την αρεσκεια, ισως επηλθε η συνηθεια,
και τωρα γουσταρω την καταστροφη, λες να την γουσταρα παντα;

λαθος εδω , λαθος εκει, λαθος ολος,
μα καμια σωστη επιλογη; μα καμια;; εχε υπομονη καποιος λεει μεσα μου, εσυ τα διαλεξες ολα αυτα,
αν δεις το τελος, δεν θα αλλαζες τιποτα, απλα κανε υπομονη, μπορεις να τα χαλασεις ολα μην το κανεις, απλα εχε υπομονη..


για να μου λεει οτι μπορω να τα χαλασω ολα παει να πει οτι οντως ειμαι στον πατο,
και παει να πει οτι οντως ειναι επικυνδινο που γουσταρω που ειμαι εκει..

μου θυμιζει αυτο που εκανα, θελω να του πω να μην ανησυχει,
αφου το ξερει, οπως μου λεει αυτος ο καποιος οτι το ξερω και τα διαλεξα,
αφου το ξερει οτι παντα επαιζα με την φωτια, παντα ηξερα οτι το ματι καιει,

και εβαζα το δαχτυλο μου πεταχτα,
δεν καιγομουν;
πιο δυνατα,
δεν καιγομουν αρκετα;;
πιο δυνατα,

μεχρι που καιγομουν και ελεγα τι μαλακας ειμαι  και γελαγα..

το ιδιο εκανα και αλλιως, ακουμπουσα το χερι μου, το πιεζα επανω του, το αναβα το ματι στο τερμα και περιμενα μεχρι να καω..


θα μου φωναξει ο ταδε που θα κανω το ταδε, αλλιως απο οτι μου ειπε
ερχεται;;;
ελα προλαβαινω να το κανω με τον τροπο μου και δεν θα το καταλαβει,
και οταν με ρωτησει πως το εκανα .. "με τον τροπο μου"

εφτασε, ειδε, δεν του αρεσε.. αφου εμαθε οτι το εκανα με τον τροπο μου..

θα καω με το φαγητο;

δεν πειραζει , ολη την μπουκια να με καψει στον ουρανισκο, το θυμαμαι απο μικρος με τις φακες,
μου αρεσε να μου καιν τον ουρανισκο..

θα καω με την πανκαυτερη μικρηηηηη μεξικανικη πιπερια;;; με προειδοποιει ο εστιατορας;;
ολη μασητη, και αργα-αργα, γιατι ετσι.. δεν πα να κοκκινησουν τα ματια μου και να μου φυγει η μυτη..

και τι καταλαβα;;
να'μαστε, να μαι. μην σε παιρνω και εσενα μαζι.. ναμαι στον πατο, και ξερεις ε.. μην μου πεις οτι εχει και αλλο πατο, γιατι θα παω..
απο αντιδραση.. για να ειμαι ο καλυτερος του πατου, ο καλυτερος της βασης..


καταστροφη.. ξεχασα και τι ηθελα να πω..

ισως ο καποιος φοβηθηκε πολυ, χαχα, χαρηκα που τον εκανα να φοβηθει..
χαρηκα που με εκανε να ξεχασω τι ηθελα να πω, ισως ηταν κακο..

ισως να το πω με καλυτερο τροπο αλλη φορα.. θα δουμε εδω περα.. ισως λιγο πιο κατω μετα απο καιρο..

παντα επαιζα με την φωτια.. τι θα γινει αν η φωτια δεν παιξει μαζι μου..;


























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου